Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

Welcome to my craft world. Thanks to my husband and son :)

Powered 

by Blogger

11/13/2005

HANIMELİ EL SANATLARI Standı...

Gülsüm Hanım ve kızıyla 2005 El Sanatları Fuarı' ndaki standartlarında tanıştım. Çok sıcak bir karşılamaının ardından bana yaptıkları çalışmları gösterdiler ve görüntü almama izin verdiler. Gülsüm Nevşe' nin yaptığı çalışmalar; İğne Oyası Takıları, Dekoratif Sabun ve Mum, Kumaş veya Boncuk Abajur, Kırkyama...


Mükkemel yaptığı çalışmaları bu görüntüler anlatıyordur sanırım. Yorum sizlerin artık kesinlikle gidin ve stantların görün derim. Gülsüm Hanım bana tığ işi ile oyalı saç tokası hediye etti. O hediyeyi saklıyacağım, çok teşekkürler...




Kendilerine ulaşmak isterseniz Tel: (0212) 240 20 10 Yerleri: Şişli Atatürk Müzesi Karşısı

Comments on "HANIMELİ EL SANATLARI Standı..."

 

Blogger Tuhfe said ... (6:12 ÖS) : 

Çoook güzel şeyler bunlar. Teşekkürler Elif.

 

Blogger sebboy said ... (7:19 ÖS) : 

hemen ziyarete geldim. İğne oyası öğrenmek istediğim şeylerin başında geliyor. Harika elişleri. Çok teşekkürler

 

Anonymous Adsız said ... (2:28 ÖS) : 

Elif fuara bende gittim. Hanımeli standı benimde çok ilgimi çeti. Ee malum son zamanlarda takıntım iğne oyalarından takılar yapmak. Senin sitende benim çektiğim resimlerin benzerini görünce, aynı şeyleri kendi siteme eklemekten vazgeçtim.
Paylaşımın için teşekkür ederim.

 

post a comment